فروشگاه اینترنتی سیکا شاپ

  • ۰
  • ۰

خرید اینترنتی اسمارت کانکشن یوز

خرید پستی اسمارت کانکشن یوز

خرید اینترنتی اسمارت کانکشن یوز,خرید پستی اسمارت کانکشن یوز,اسمارت کانکشن یوز,اسمارت کانکشن,فروشگاه سیکا شاپ,فروشگاه اینترنتی سیکا شاپ,سیکا شاپ,عینک ,خرید اینترنتی لوازم کاربردی,لوازم کاربردی,لوازم آی تی,لوازم شبکه,خرید اینترنتی لوازم شبکه,خرید ارزان لوازم شبکه

اسمارت کانکشن یوز-1

حتما برای شما نیز پیش آمده که به خاطر قطع شدن و یا شکستن اسپیلیتر دسترسی به اینترنت شما قظع شده و مشکلات فراوانی به وجود آورده است اما امروز محصولی ویژه را به شما معرفی می کنیم که کار چندین دستگاه را در یک دستگاه کوچک و ارزن انجام میدهد.

خرید اینترنتی اسمارت کانـکشن یوز

 از اسپلیتر و نویزگیر ADSL بی نیاز خواهید شد
از سیم های اضافه و دست و پا گیر راحت خواهید شد
افت سرعت و قطع و وصلی اینترنت پایان خواهد یافت
بهترین وضعیت اتصال به اینترنت را تجربه خواهید کرد

اسمارت کانکشن یوز-2

اسمارت کانکشن یوز-3

اسمارت کـانکشن یوز چیست؟

گروه متخصصین ارتـباطات یوز، مجموعه ای دانش بنیان است که برای اولین بار با بهره گیری از استانداردها و دانش روز دنیا اتصالات خط تلفن را با رویکرد دریافت سرویس اینترنت پر سرعت ساخته است. در راستای تحقق بهترین وضعیت اتصال به اینترنت طراحی و استفاده از قویترین مدار ضد نویز، فیلتر فرکانس و بهترین هادی ها و کانتکتورها در این اتصالات صورت گرفته است.

راهکار های افزایش سرعت اینترنت
سرعت بالا در اینترنت یکی از عوامل رضایت کاربران در وب گردی است.سـرعت اینترنت را شرکت های ارائه دهنده پهنای باند تعیین می کنند ولی کاربران نیز می توانند با چند ترفند ساده سرعت اینترنت خد را بالا برند.روش های متعددی برای کاربران وجود دارد.

اسمارت کانکشن یوز-4

اسمارت کانکشن یوز-5

اسمارت کانکشن یوز

چرا باید اسـمارت کانکشن نصب کنم؟!
زیرا بیش از۷۰ % افت سرعت سرویس های ADSL مربوط به ضعف اتصالات داخلی، عدم استفاده صحیح از اسپلیتر، استفاده از اسپلیترهای غیر استاندارد و عدم رعایت استانداردهای سرویس ADSL در پریزهای تلفن است.

روش نصب اسمارت کانکشن:
برای نصب اسمـارت کانکشن یوز باید پس از خارج کردن از جعبه قاب رویی را جداکنید و پیچ های اصلی را شل کنید.

 

اسمارت کانکشن یوز-6

اسمارت کانکشن یوز-7

اسمارت کانکشن یوز-8

شما عزیزان می توانید برای خرید پیامکی این محصول عدد ۶۱۵۰۳ را به شماره اختصاصی ۳۰۰۰۷۹۷۷  ارسال کنید تا همکاران در اسرع وقت با شما تماس گرفته و به سوالات احتمالی شما پاسخ داده و در صورت رضایت سفارش شما را ثبت کنند .

با فریم زرد

قیمت : ۱۸٫۰۰۰ تومان

buy2

  • ۹۵/۰۳/۳۱
  • afzone afzone

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی